tvåtusensexton

 
Störst i år?
Flyttat hemifrån till mina fina lägenhet i Västra hamnen. Trivs så bra i min lilla lya.
 
 
 
Roligast i år?
Innebandyn! Vi slog ihop laget med ett annat lag, så nu är tjejerna både från Näsets IBF och Höllvikens IBF. Jag har arbetat och lagt ner otroligt mycket tid på att få en bra stämning i laget och utveckla tjejernas innebandy. Har varit fantastiskt roligt att vara med om detta. De har utvecklas något enormt tillsammans och lagkänslan är starkare än någonsin!
 
 
 
Tråkigast i år?
Min fina Chilli fick somna in i somras efter att hennes njurar lagt av.
Hon var speciell, min lilla söta katt. Som jag saknar henne ♥
 
 
Bästa minnet i år?
När jag fick min första lägenhet!
 
Bästa köpet?
 Oj, det var svårt.. Kanske mina stora mysiga säng till lägenheten!
  
Största överraskningen?
Adam fick jobb i stockholm och skulle flytta dit. Lyckades få lägenhet och allt. Men i sista stund ändrades det och han började på samma jobb, fast stannade i Malmö. Det var en stor överraskning när jag fick veta att han stannade kvar här hos mig!
 
 
Bästa resan i år:
Barcelona - alltid min favoritstad!
 
 
Största förändringen i år?
När jag flyttade hemifrån och påbörjade ett nytt avsnitt i mitt liv.
 

Mest spännande inför 2017
2007 tar jag examen! Jag blir färdig lärare och börjar troligtvis arbeta i en bra skola!

Vad blir bättre nästa år?
Min träning. Efter ett långt uppehåll pga sjukdom önskar jag att komma igång med träningen ordentligt igen!

Gjorde du något 2016 som du aldrig gjort förut?
Flyttat hemifrån och bott själv - det har både känts otroligt skönt och ensamt ibland.

Vilket datum från år 2016 kommer du att minnas bäst?
1 oktober - min flytt!

Vilka länder besökte du?
Spanien & Ungern.

 
 
Vad gjorde dig riktigt glad?
Mina nära & kära gör mig till den lyckligaste i världen!

 

Hur var sommaren?
Det var en intensiv sommar med mycket som hände. 
Två stockholmsresor - en med Adam & en med Frida.
Båstad & immeln med familj som vanligt.

 
 

Hur var vintern?
Den var full av jobb, innebandy, skola och sjukdom.
Konstant förkyld. Men annars var den bra!
Nyår 2016-2017 spenderades med de bästa!

 

Saknar du något under 2016 som du vill ha 2017?
Inget som jag kan komma på bara sådär.
Saknar att umgås mer med mina vänner & saknar att träna ordenligt och känna mig i form.

Vad önskar du att du gjort mer?
Upplevt mer. De flesta dagarna passerar utan att man egentligen gör något speciellt.
Man borde ta vara på tiden bättre.

Var du gladare eller ledsnare i år ?
Gladare tror jag.
Mått dåligt i min kropp en längre tid och det tog jag äntligen tag i i år.
Inte klar ännu, men på god väg!

Vad spenderade du mest pengar på år 2016?
Lägenheten - möbler och allt som behövs dit.

Vad gjorde du på din födelsedag 2016?
Jag umgicks med mina nära & kära.
Det var en väldigt bra dag då jag träffade vänner, pojkvän och familj.
& solen sken!

 

Finns det något som skulle gjort ditt år ännu bättre?
Om jag inte varit sjuk så mycket som jag faktiskt var.
& därmed kunnat träna mer och må bättre.

Vem saknade du?
Chilli ♥

Mest stolt över?
Att jag tog tag i min hälsa och mår bättre i mig själv.

 
Högsta önskan just nu ?
Att jag och alla mina nära och kära ska fortsätta att må bra ♥

 

Vad tänker du göra annorlunda nästa år?
Försöka ta vara på tiden bättre och uppleva mer. Göra mer saker med mina nära och kära.

 
my life. | |
Upp