tjugofemte december

Sådär två månader senare, shit vad tiden springer iväg. Vad har hänt sedan sist? Utbildningen rullar på som vanligt, har självständigt arbete just nu. Skriver en uppsats om barns tidiga läsning tillsammans med en klasskamrat, men vi börjar bli klara och jag känner mig nöjd med arbetet. Annars har jag vikarierat sex veckor på en förskola, där jag trivts otroligt bra. Ska dit en vecka i januari med, hoppas på att kunna hjälpa till där vid behov i fortsättningen med. Bra med lite extra pengar sidan om :)
 
Julafton var igår, sjukt, noll julkänsla. Men det var trevligt ändå! Första gången någonsin som vi firade här hemma på grund av lite omständigheter, men tyckte det var mysigt. Skönt att vara hemma. Fick en del fina saker som jag önskat mig. Firar jul med syster och pappa nästa vecka, blir nog trevligt det med. Vi fick en alldeles speciell julklapp här hemma i år, vår söta lilla katt fick två kattungar som är helt underbara. Något av det bästa som finns. Flera veckor framför oss med massor av mys.
 
En vecka kvar på detta året, vilket känns helt sjukt. Detta året har bara rusat iväg, och jag har nu bara 1,5 år kvar av utbildningen. Sen är jag färdig lärare och ska ha ansvaret över 20-25 elever som ska lära sig massor av saker. Lite skrämmande. Ingen press.. Men det ska nog gå bra ändå. Hoppas jag.
 
Får väl se när jag tittar in här igen. Förhoppningsvis dröjer det inte två månader till nästa gång. 
 
 
my life. | |
#1 - - Jessica Högberg:

Oj oj så söta!! God fortsättning!

Upp