100 sanningar

SENASTE:

Dryck: Vatten.
Telefonsamtalet: Mamma.
SMS: Adam.
Sång du lyssnade på: Know your enemy - Green day.
Gången du grät: Hmm, vet inte faktiskt.

HAR DU NÅGONSIN:
Dejtat någon två gånger: dejtat och dejtat, men ja typ.
Har någon varit otrogen mot dig: yes.
Varit kär?: Ja.
Förlorat någon speciell person: Ja.
Varit deprimerad: Ja, för många gånger. 
Varit så trött att du somnat sittandes: Har jag säkert ;)

DINA TRE FAVORITFÄRGER:
färg 1: Svart.
färg 2: Rosa.
färg 3: Vit.

I ÅR HAR DU:
Lärt känna en ny vän: Ja.
Fått ditt hjärta krossat: Nepps.
Skrattat så att du har börjat gråta: Haha, ja..
Träffat någon som förändrat ditt liv: njee.
Insett vilka som är dina äkta vänner: Japps.
Fått reda på att någon har pratat om dig: Det har jag säkert.
Kysst en kompis: Nej.


BLANDAT
:
Hur många av dina msn-kompisar har du träffat: Använder inte msn ;)
Hur många barn vill du ha: 2 eller 3, tror jag :)
Har du några husdjur: Ohja, katter, kaniner, undulat.
Vill du ändra ditt namn: Nej.
Vad gjorde du under din förra födelsedag: Tog det lugnt med mina nära & kära.
Vilken tid vaknade du idag: Halv tio ungefär.
Vad gjorde du igår runt midnatt: låg i sängen och kollade på greys anatomy.
Någonting som du längtar till: SOMMAR!
Senaste gången du träffade din pappa: Några dagar sen.
En sak du skulle vilja ändra om ditt liv: Mycket, det mesta har med mig själv att göra.
Vad lyssnar du på just nu: Green day!
Har du någonsin pratat med en person vid namn Jens: Ja.
Vad gör dig irriterad just nu: Ingenting just nu! 
Vad är ditt namn: Isabel.
Singel/upptagen: Upptagen.
Stjärntecken: Tvilling
Kille eller tjej: Tjej? 
Grundskola: Tångvalla.
Gymnasie: Frans Suell & jörgen kocks gymnasiet.
Högskola: Får vi se om någon månad ;)
Hårfärg: Blond!
Långt eller kort: Mittemellan typ. Vill ha långt!
Längd: 1.69
Vad gillar du gällande dig själv: Mina ögon :D
Piercings: 11, med hålen i öronen.
Tatueringar: En.
Höger eller vänster: Höger! 


DIN FÖRSTA:

Operation: Fingret när jag var en liten plutt.
Piercing: Hål i öronen när jag var kanske 8? vet inte.
Tatuering: "Believe" på handleden som gjordes för ett år sedan.
Bästa vän: Andrea tror jag!
Sporten du spelade: Fotboll
Husdjur: Katt
Vaccination du minns: Öhm, stelkramp kanske?
Förälskelse: En kille som inte finns med i mitt liv längre ;)
Alkohol du drack: Vin när jag var bebis.


JUST NU:

Äter du: Ingenting
Dricker du: Ingenting
Är du på väg att: Snart byta om inför träning.
Lyssnar du på: Musik, green day.
Väntar du på: Att tiden ska gå så det blir dags för träning.


DIN FRAMTID:

Vill du ha barn: Ja.
Vill du gifta dig: Ja.
Karriär i åtanke: Vet inte säkert ännu.


VAD ÄR BÄST MED MOTSATTA KÖNET?

Läppar eller ögon: Ögon. 
Kramar eller pussar: Både och? :D
Kortare eller längre: Längre!
Romantisk eller spontan: Romantisk och spontan.
Snygg mage eller snygga armar: Ehm, både och :D
Tatueringar eller piercingar: Tatueringar.
Känslig eller inte: Hellre känslig än okänslig, men inte för känslig.
Ragg eller förhållande: Förhållande utan tvekan!
Bråkstake eller tveksam: Inget av det


HAR DU NÅGONSIN:

Har du kysst en främling? Ja.
Tappat glasögon eller linser: Nä.
Haft sex på första dejten: Nä.
Krossat någons hjärta: Inte vad jag vet.
Har du blivit arresterad: Haha, nä!
Dissat någon: Haha, har väl alla ;)
Gillat din killkompis (mer än som vän): Japps.


TROR DU PÅ:

Dig själv: Ibland.
Mirakel: Ja.
Kärlek vid första ögonkastet: mja, det gör jag nog.
Himlen: Ingen aning. Blir knäpp i huvudet om jag tänker för mycket på sånt.
Att kyssas på första dejten: Ja.
Änglar: Ingen aning. Blir knäpp i huvudet om jag tänker för mycket på sånt.


SVARA ÄRLIGT:

Haft mer än en pojkvän på samma gång: Ehm, nää!
Tror du att det är möjligt att vara trogen hela livet ut: Självklart.
Vad kan du verkligen inte leva utan: Mina nära & kära.
Vad vet inte så många om dig?: Hmm? Jag är höjdrädd!

frågor., my life. | |
#1 - - Sarah Moberg:

sv: tack detsamma ^^,

Svar: :)
ISABEL

#2 - - Vennan Olofsson:

Det är så roligt med sådana inlägg tycker jag!
Fin blogg förresten :)

Svar: Tycker jag med :) Tack!
ISABEL

Upp