I've found what makes me happy

Varenda sekund med dig är guld värd, vad vi än gör. Jag trodde knappt att det var möjligt att känna så här starkt för någon. Någon som man delar allt med och alltid har lika roligt tillsammans med. Någon som betyder mer än något annat. Någon som är ens pojkvän, samtidigt som han är ens bästa vän. Någon man skulle göra vad som helst för. Det har snart varit du och jag i ett år och det har varit en helt underbar tid. Jag ser fortfarande nya sidor av dig som bara får mig att älska dig ännu mer. För varje dag som går blir jag mer och mer kär i dig. Aldrig har jag känt mig så starkt, så glad, så speciell som när jag är med dig. Tiden med dig har gjort mig till en bättre människa. Du får mig att vilja bli bättre för att lyckas med allt lika bra som jag vet att du kommer att göra. Jag vet inte någon annan än du, som kämpar och samtidigt är så positiv trots alla motgångar man möter. Ibland vet jag inte vad jag ska göra för att få dig att må bättre medans allt jag vill är att du ska må bra. Jag mår bra när du mår bra.
 
Det känns som att det alltid varit vi två, även om det inte varit så. Vi har gått igenom ganska mycket tillsammans, både bra och mindre bra saker. Men tillsammans har vi också tagit oss igenom det och idag är vi starkare än någonsin. Vi klarar allt, så länge vi har varandra. ♥
Jag har sagt det hur många gånger som helst, men ännu en gång, jag är inte bra på att skriva såna texter som denna. Men det är ett försök och jag hoppas att du ler så fint som bara du kan när du läser det.
 
 Du vet att jag älskar dig och kommer alltid att göra det.
 
citat & texter., my life., tankar. | |
Upp