smile and pretend that you're happy

drar mig iväg till höllviken för att spela match nu, uppdaterar senare idag kanske. har massa plugg idag också. dessutom kommer min sötnos hem idag!

bild på mina öron, hehe.
vänstra bilden, örhänget längst upp, det är de nya.
har nog tillräckligt många nu, hehe.
 
my life. | |
#1 - - sandra:

wow nice =)

#2 - - Alexandresen:

SV: Tänker du fylla upp hella öronen? (A)

#3 - - sandra:

förstår de =)

#4 - - Alexandresen:

SV: Säker på att det inte blir fler hål? ;)

#5 - - sandra:

de är ok. sj

#6 - - Alexandresen:

SV: Du kan vara lugn du vinner :P Jag slår aldrig vad :P

#7 - - R e b e c c a:

snygga öronhängen :)

#8 - - sooffs:

så lit så :)!

allt bra med dig idag :)?♥

#9 - - AMANDAWAHLGREN:

vad göru = :D

#10 - - Julia! (14 år idag!):

Ojoj de många hål xD

#11 - - sooffs:

vabra :) här är det fint, lite förkyld bara :)!

#12 - - L I N N:

ALLA SOM VILL FÅR EN GRATIS LÄNKNING PÅ MIN BLOGG. IDAG HAR JAG ÖVER 50 BESÖKARE (A) SKRIV BARA DIN BLOGGADRESS I KOMMENTARFÄLTET ELLER LÄS MER I MITT INLÄGG. :D

#13 - - nathalie:

ah, det är så galet snyggt!" :D

#14 - - victoria!:

vad fint det är med många örhängen :)

#15 - - carro:

va fint!

Upp