Torsdagen den andra oktober

Dagen började med jobb på förskolan 7.30-11.30. Tyvärr kunde jag inte jobba längre då jag skulle till skolan för en föreläsning. Fick stressa till bussen och sen när jag kom till skolan så insåg jag att jag skulle stannat och jobbat längre istället. För denna föreläsning var totalt värdelös, riktigt dålig. Störigt nog. Jag stannade en timme på skolan, innan jag bestämde mig för att åka hem istället. Så nu sitter jag på bussen, på väg hem. Det enda positiva med detta är att jag hinner hem och vila lite innan det är dags för innebandyträning med tjejerna.
Dessutom så är jag ledig imorgon (så länge jag inte behöver hoppa in och jobba på förskolan). Så min helg har börjat nu! SKÖNT! Har dock inte så många planer i helgen.. :) får se vad som händer! :))
my life. | |
Upp