två månader senare

Jag har helt tappat det lilla intresse jag hade för bloggen. Därför har det inte blivit någon uppdatering alls den senaste tiden. Men eftersom jag haft denna blogg sen 2009, så vill jag inte sluta heller. För egentligen vill jag uppdatera här så mycket som möjligt, men vad vet jag inte. Kanske kommer jag tillbaka ordentligt igen, vem vet. Men för att det ska hända behöver bloggen förändras för detta utseendet gillar jag inte, inte alls. Och för att det ska hända behövs det lite nya bilder, så då blir det ännu mer som måste göras. Menmen, två månader sen senast och vad har då hänt på denna tiden? Jo, ganska mycket faktiskt. Tänkte skriva lite kortfattat vad som hänt och sedan kommer det upp en massa random bilder från denna tid..

Mys vid Immeln.


Blev många härliga stunder i Båstad.


Mjukglass vid solnedgången med mitt hjärta.
Selfiiie.


Brasseveckan i Båstad.


Nicolina fick ett ryck och ville klippa av håret. Sagt & gjort!
En random bild på lilla mig.


Blev en hel del sköna dopp i havet i augusti.
En dag var familjen på tivoli i köpenhamn, vilket blev en rolig dag.


Det blev någon härlig kväll på Malmöfestivalen med fina vänner.
Sen flyttade två nära vänner till Scotland, och då var det avskedsfest som gällde.
Denna kvällen blev även den sista med fina Nicolina innan hon flyttade till borås.


Har börjat plugga igen. Nu blev det grundlärarutbildningen F-3 på Malmö högskola. 
Det har blivit en hel del bakning hemma, och här är bild på ett av resultaten.

Har varit på bio ett par gånger; The conjuring, Familjetrippen & Insidious 2.
En av gångerna åt jag och Linda på Mando innan filmen började.
Har även blivit en hel del shopping, t ex ny rosa skjorta och svarta jeans.


Fick pendla till Bara när jag hade min praktik och då fick min varma halsduk komma fram. 
Passade även på att mysa med min älskling så ofta det gick.
 
 
 
 
my life. | |
Upp