elfte oktober

Fredag idag och äntligen är det helg! Idag har jag inte gjort speciellt mycket. Innan den enda föreläsningen jag hade idag hade jag sån sjuk tur! För att berätta lite kort så hade jag tappat mitt nyladdade månadskor (busskort) och busschauffören hittade det och ringde mig så att jag kunde hämta ut det på centralen sen! Hade varit väldigt slöseri med pengar om jag inte fått tillbaka det.. I alla fall så hade jag en samhällsföreläsning i skolan, ganska intressant men man blev helt slut i huvudet efter ett tag. Sen åkte jag hem och städade mitt rum. Kanske inte det roligaste, men skönt när det är gjort. Ikväll blir det att bara ta det lugnt hemma med familjen och kolla fotbollen. Annars har jag inte så mycket planerat i helgen. Imorgon ska jag mysa med min älskling och sen på söndag blir det väl lite plugg, köra och hämta pappa som kommer hem från Lissabon samt ett träningspass om det hinns med. 

 
 
 
 
my life. | |
Upp