i'm gonna sing it all night long

Då var det fredag igen. Det har varit en händelserik vecka. Haft lite jobb på förskolan samt min gamla skola där jag vikarierade för spansk- och hemkunskapsläraren. Alltså har jag haft sexor, sjuor, åttor och nior i spanska men även åttorna i hemskunskap. Det har både varit roligt och lite jobbigt emellanåt. Men det märks att det var ett par år sen jag läste spanska.. Annars så har det varit valborg och då var jag i lund med mina fina vänner. Dock kände jag mig inte helt bra på eftermiddagen så jag bestämde mig för att stanna hemma emd familjen och gästerna vi hade här. Drack någon drink, åt lite snacks och stack sedan ner till brasan och kollade den. Precis som när man var liten, förutom drinkarna då. Har blivit någon träning nu under veckan med och det känns superskönt att vara igång igen. Även nu har jag precis kommit hem från ett pass body attack, och ska ta en dusch så fort Vendela blir klar där inne. Sen ska jag tillbringa kvällen med världens bästa pojkvän! En bra början på helgen! :*
my life. | |
Upp