hard work

Då var det lördag igen och jag har inte jättemycket planer som vanligt. Igår var första dagen då vi kunde sitta ute i trädgården hela kvällen och bara ta det lugnt, utan att frysa. Det var riktigt skönt att sätta sig där efter ett pass body attack. Då kände man sig rätt nöjd. Idag har jag inte heller gjort speciellt mycket. För första gången i år satt jag ute och åt frukost, sjukt härligt att det börjar bli sommar. Sen satt jag i solen i någon timme och chillade. Nu har jag precis duschat efter dagens träning, grit plyo. Det var första gången vi var på det och det var sjuuukt intensivt och riktigt jobbigt. Men det varar bara i 30 min, så man kör till man dör nästan och sen är passet slut. Hörde för en liten stund sen att det knackade på dörren så jag antar att det är våra gäster som kom nu. Det blir min favoritmat sen, nämligen grillat. Ikväll är det ju melodifestivalen, vilket jag egentligen inte är speciellt intresserad av men eftersom jag inte har några andra planer så lär det sluta med att jag sitter där nere med familjen och gästerna och kollar på det. Men nu tror jag att jag måste gå ner och hälsa, så får se om jag uppdaterar sen igen. Pöss!
 
Dagens träning, Grit Plyo.  
my life. | |
Upp