El fin de semana

Har haft en väldigt bra helg måste jag säga. Det var en kombination av precis det man vill att en helg ska innehålla. I fredags hade jag en mysig kväll med min pojkvän. Jag sov hos honom och var med honom dagen efter. Lördagskvällen tillbringade jag med Madde och Mikaela. Det blev grillad god mat och sedan mys med filmer, snack och godis. Idag åkte jag en liten sväng till höllviken & vellinge med mamma, kollade kläder och handlade mat. Sedan testade vi ett nytt pass, nämligen grit strenght. Det var jobbigt men vi överlevde och det lär väl bli något som vi fortsätter köra på söndagarna. Kvällen tillbringade jag med Adam och bara tog det lugnt. Imorgon väntar en dag med lite jobb, endast två lektioner. Resten av dagen tar jag som den kommer, chillar antagligen hemma för att sedan köra ett pass body attack på kvällen. Känns som att det kommer bli en bra dag, trots att det är måndag! Puss!

Lördagsmiddag med Madeleine och Mikaela.

my life. | |
Upp