Falsterbo horseshow & Båstad tennisveckan

Senaste tiden har varit ganska händelserik och det fortsätter så några veckor till. Den senaste veckan har varit hästveckan här nere i skanör & falsterbo, men även tennisveckan i båstad. Första delen av veckan var jag här nere och tog det lugnt. Jobbade några dagar, tränade lite, var med fina vänner och var även ute på strandbaden en kväll. Blev tyvärr också en del besök hos veterinären med min lilla Chilli som blivit sjuk. Håller tummarna för henne♥ Slutet av veckan var jag i sommarstugan i båstad med familjen och Nicolina. Där gjorde vi egentligen inte så mycket, utan tog det mest lugnt och njöt av att äntligen vara där. Varenda sommar i hela mitt liv har jag varit en del i båstad, så för mig är det inte riktigt sommar förrän jag varit i båstad. Det var otroligt skönt att komma dit igen. Det är en helt annan känsla där, allt är så lugnt och man kan släppa allt annat runt omkring en. I alla fall, en dag tog vi en båttur till Kattvik där vi fikade och fiskade krabbor, en annan dag låg vi på stranden. Sedan gick vi varenda dag runt i båstad och kollade lite i affärer, åt gott och sådant mysigt. Igårkväll kom vi hem efter några härliga dagar. Dock var det ganska skönt att få komma hem också, eftersom att jag hade min fina pojkvän som väntade på mig. Hade en mysig kväll, natt och morgon med honom. När han sedan åkte hem stack jag och familjen ner till Spelabäcken för att äta en god lunch. Resten av dagen tog jag endast det lugnt hemma. Imorgon, måndag, är jag ledig och har inga planer så vi får se vad som händer.

Hade tänkt lägga upp en del bilder från denna veckan, men tyvärr har jag inte min telefon eftersom den är hos min morbror som ska laga en liten sak med den. Så bilder får jag lägga upp om några dagar när jag har den igen. 
 
Den enda bilden jag har just nu är ifrån kattvik när vi satt och fikade.
 
my life. | |
Upp