friday


Hittade en gammal bild när jag kollade runt på datorn.
Jag vet om att jag inte är sämst på att uppdatera här, men det finns inte så mycket att skriva om jag ska vara ärlig. Tiden går otroligt snabbt och jag gör i stort sett samma saker varenda dag. Jag har snart kommit halvvägs i min juridikkurs, jag tränar när det passar, jag träffar min fina Adam så ofta som det går. Det är i stort sett hur alla mina dagar ser ut för tillfället. Har en hel del frågetecken inför framtiden. Som sagt så har jag inte så mycket kvar av kursen, och efter det har jag inga planer alls. Egentligen hade jag velat jobba, men det är otroligt svårt att få jobb, så det kan jag nog glömma. Men får försöka, sen måste jag även komma fram till vad jag vill plugga. Det är massa sånt här som finns i mina tankar just nu, massor av frågor men nästan inga svar. Förhoppningsvis löser det sig med tiden. Nu tänkte jag dock återvända till plugget så jag får det gjort. Ha det bra, så får vi se när jag uppdaterar igen! PUSS!
my life. | |
Upp