SVAR PÅ TAL, hur jag sköter mitt hår

Fick en kommentar för ett tag sen om hur jag sköter & fixar mitt hår. Och helt ärligt kan jag säga att jag knappt gör något med det. Jag försöker sköta och vara rädd om mitt hår mycket, då jag blekte det ganska mycket för någon månad sen och det resulterat i otroligt slitna toppar. Men det jag gör är;
  • tvättar håret max två gånger i veckan (oftast)
  • använder torrschampo mellan tvättarna
  • använder rätt produkter för just mitt hår
  • använder värmeverktyg så sällan som möjligt
  • använder värmeskydd vid användning av värmeverktyg
  • sover ofta med det uppsatt
  • klipper mig när det behövs
Är jag bara hemma eller ska till skolan sätter jag oftast bara upp det. Men om jag skulle göra något speciellt kan det hända att jag plattar det och tuperar litegrann. Mer än så är det inte. :)
Några produkter jag använder & rekommenderar;
  • Moroccan oil
  • Sunsilk, Leave-in treatment; Damage Reconstruction Program
  • Grazette, Crush, Wonderspray
  • Proffs, Dry Schampoo
  • Paul Mitchell, Super Skinny Serum
my life. | |
#1 - - Amiee Whitney:

sv, Jag okej tack, hur mår du? vad har du gjort idag?

#2 - - sara:

sv; jo jag mår bra! :) vad ska du göra ikväll

då?

#3 - - HANNA:

sv: haha :D vad gör du?

#4 - - JAG HETER MOLLY! - Uppsalabo:

Gissa vem som är tillbaka? :)



HOPPAS ALLT ÄR BRA :D KRAAAAAAM

#5 - - Carro - http://four.blogg.se/:

sv: okej

Hoppas verkligen du fått en grym dag idag! :D

#6 - - Anonym:

ha en bra kväll :)

#7 - - hanna ♡:

hoppas att du får en fin dag idag :)

#8 - - Anonym:

tack! :D

#9 - - J:

Oljan är ett måste för mig :-)

#10 - - Amiee Whitney:

sv, Jag är okej, har en liten förkylning men så måste jag nysa så mycket haha. hur mår du?

Kram

Upp