tisdag den tjugoåttonde

Som vanligt är uppdateringen här inte den bästa. Vet egentligen inte varför, det bara blir så. I alla fall så är allt som vanligt, inte direkt något jättespeciellt som hänt. Det enda ovanliga och tråkiga är väl det som hände igårkväll. Runt fem-sex tiden igår fick jag plötsliga magsmärtor som bara blev värre. Förstod inte vad det var och jag som skulle hem till Nicolina för hennes avskedsmiddag började bli lite orolig. När jag inte kunde duscha, eftersom att det gjorde för ont att röra mig så gav jag upp. Jag la mig i soffan medans mamma fick ringa sjukvårdsupplysningen. Efter ett långt samtal och fortfarande lika mycket smärta körde mamma mig till Nicolina trots allt. Dock var jag inte kvar där länge innan mamma hämtade mig igen, och vi körde till akuten i malmö. Det var en timmes väntetid och när vi var klara på akuten, efter tre timmars smärta, hade jag inte speciellt ont längre. Läkaren kunde inte säga exakt vad det var, men de misstänkte ett gallstensanfall. Idag har jag mått bra, bara varit rätt seg och kraftlös. Trots det så var jag iväg och körde ett pass body attack nyss. Känner mig inte helt i form nu, så det blir nog att lägga sig i tid ikväll så man får sova ut. Detta är väl i stort sett vad som hänt mig de senaste två dagarna. Jag hoppas ni har haft det bättre än vad jag har.. Inte så svårt att slå dock. I alla fall, nu ska jag ta en dusch och så får vi se när jag uppdaterar nästa gång. Pussss :*
my life. | |
Upp