design?

har ändrat designen, men vet inte om den blev bättre eller sämre.
lägger in några alternativ, kommentera gärna vilken ni tycker är bäst.
alla är rätt så lika, bara olika bilder.
alternativ ett.                    alternativ två.

alternativ tre.                            alternativ fyra.

eller den gamla.
| |
#1 - - HANNA:

sv: ingen orsak :)

#2 - - johanna:

sv: typ 1an :)

#3 - - HANNA:

sv: 3!

#4 - - moaa:

1an helt lätt ;)

#5 - - CASSANDRA - tävling!:

1 eller 2 ;D

#6 - - neli:

jag gillar alternativ 2 och 4 =)

#7 - - A':

hej, allt bra? =)

#8 - - Alla:

sv: Skönt att höra! Inte så bra..

#9 - - emma:

GODMORGON :D allt bra idag? kramis

#10 - - Clara:

Alla är snygga, den du har nu också, jag tycker att nummer 1,4 och 5 är bäst men du bestämmer :)

#11 - - ellinor ♥:

Alla är jättefina, men om jag måste välja så tycker jag nog att du ska ha den sista headern :)

Kram! :D

#12 - - LINNEA:

jag vet inte :)

hur är det?



kram

#13 - - aina [fotoblogg]:

fin blogg :D

#14 - - malin [fotoblogg]:

vad tycker du om dessa bilder som jag tog igår med min nya kamera? vill höra dina åsikter! :) kram



http://mkarlstrom.blogg.se/2011/september/forsta-fotograferingen-med-nya-kameran.html#comment

#15 - - Jennifer:

Alla var jätte fina! :D

#16 - - marina:

sv: den du har nu är väl bra :)

Hur är det?

#17 - - julia:

sv: visst kan jag det:)



alla var fina men tycker du ska ha som du har nu=)

#18 - - Raisa:

Nr 1 skulle jag ha tagit :D



Allt bra idag ? :D Kram!

#19 - - A.C:

jag gillar andra radens första bild:D

#20 - - kurdilele <3:

nr 1 är fin:)

#21 - - Sara:

Nr 1 tycker jag :)

Upp