where did it go wrong?

"När gick alla utom jag och blev lyckliga? När övervann dom det som fortfarande får mig att frukta mitt vakna tillstånd? Jo, för sen kom vändpunkten. Pang. Kärleken. Den slog alla med storm, lyfte dessa ärrade kroppar upp från marken och ställde dom ömt på fötterna igen. Det var nog det som behövdes hela tiden, någon slags bekräftelse och beskydd mot allt det onda. Några människor har sträckt fram sina händer mot mig också, lovat mig trygghet och värme, men jag har inte tagit deras hand. Inte velat, kanske inte vågat. Så kvar sitter jag på marken och ser fragment av mitt liv gå iväg, bort från rännstenen. Bort från mig."
citat & texter. | |
#1 - - andrea:

Haha sjukaste... Jag såg Daniel Freijs status på fb och av automatik så klickade jag mig in på taggen, som va du. Såg en av profilbilderna och ba "JAG KÄNNER HENNE, JAG KÄNNER HENNE!!! vem fan är det?" fast... sen kom jag på att det va en bloggare, och att jag inte känner dig alls utan att vi bara pratat genom bloggen... haha meeen vad jag ville säga med det är att världen är jävligt liten ;)

#2 - - Freij:

Världen är liten ja ;)

Upp