nyklippt & korthårg

Yes, som rubriken säger, jag har klippt mig idag. Trivdes inte alls med mitt hår eftersom det såg så fruktansvärt risigt ut. Men nu är det borta, och jag är korthårig igen.

my life. | |
#1 - - Anonym:

ja verkligen :) fin du är med kort hår!

#2 - - N:

jao..:/

#3 - - Ellinore:

Nu har jag smycken till salu på bloggen. Välkommen in att titta det kanske finns nått som passar dig:)

#4 - - P:

Snyggt !!!!

#5 - - Fanny:

Det blev jätte fint! :D

#6 - - SAGA:

okej, vad fin du är :o

#7 - - LindaZ:

Men såå kort är det väl inte? ^^ väldigt fint i alla fall ;) <3

#8 - - Linda - ndaiL:

Nu ska jag sova, gonatt! :)

#9 - - A.C:

dt blev fint ju:D



godnatt^^

#10 - - Josse:

då är vi två ;)

#11 - - toves träningsblogg:

god morgon :)



idag är det Fredag..wiie :P

händer det något kul i helgen??

#12 - - Adara - teckningar, foton, drömmar:

Ja jag med! :D

Fin du blev i håret förresten! <3

#13 - - t h a i p i n n e n ♥:

jätte fint !:D:D

#14 - - andrea:

SNYGGT :):)

#15 - - smajlin:

så kort vare inte, men de ser fint ut iaf :)

Upp