HJÄLP MIG :D

Fick för mig att göra någon ny header för ett tag sen, så ja, sagt och gjort. Men jag vet inte om jag ska byta eller behålla den jag har? Därför tänkte jag lägga ut dom i ett inlägg så får ni berätta vilken ni tycker? :D tack i förhand!
Header 1, 2 eller den jag har?

Header 1.

Header 2.

| |
#1 - - Pappa:

Numero uno !!

#2 - - Alexandresen:

jag tycker header nr 1 fast med ansikte som du har i 2an för ansiktet som du har i 1an ser mer sur ut tycker jag och i ansikte nr 2 ser du mer glad ut i.

#3 - - Alexandresen:

sv: det blir 1an.

#4 - - andrea:

jag rådiggar den du har nu!!!!!!

men vill du byta, så tycker jag 2 :)

#5 - - Alexandresen:

sv: vsg :) när får man svaret? (A)

#6 - - Alexandresen:

sv: oki då får man titta in då :P

#7 - - Alexandresen:

sv: hehe :P då är det dags för att se på film eller? :P

#8 - - R e b e c c a:

sv: ^^ <3

#9 - - Alexandresen:

sv: :P sitter du även vid datorn o ser på film? :P

#10 - - Lindberg:

2an tycker jag att du ska ha(a)

#11 - - carolinakarlsson:

hehe okej ;)



jag tycker



1.an ! (;

#12 - - Lindberg:

varesegod :)

#13 - - carolinakarlsson:

:)



haft en bra dag? :)

#14 - - Alexandresen:

sv: hihi :P så när det blir för läskigt så gömmer du dig då bakom datorn eller? ^^

#15 - - milia ♥:

numer 1 hlet klart :D!



plus lust att ställa ngr frågor i min frågrstund innan kl 13.00 imorgon D:

#16 - - carolinakarlsson:

jo det har jag ;) vad har du gjort då? :)

#17 - - Lindberg:

ja den har varit väldigt lyckad :) själv då?

#18 - - milia ♥:

thank you D:

#19 - - Alexandresen:

sv: är du en av dom tjejer som älskar att se såna filmer? :P

#20 - - Alexandresen:

sv: :P har du då nån favoritfilm inom skräck? :P

#21 - - carolinakarlsson:

okej tagit årets första dopp :)

#22 - - Lindberg:

okaj, har du hittat på då? :)

#23 - - Jenny -Tävling på bloggen:

nr 1



Vill du bli veckans blogg? Anmäl dig här:



http://truejenny.blogg.se/2010/june/veckans-blogg-lust-att-bli-det.html

#24 - - jessica:

jora bra :)

#25 - - Emma:

Jag tycker Header 2 :)

#26 - - Emelie - Crazynails:

Vad kul att du är med :D

(du har 2 lotter)

#27 - - ' oliviaalm:

header 2 :D

#28 - - SAGI:

1an :D

#29 - - Vannichi:

Oj vad svårt , men den första ! :)

#30 - - michaela:

båda är fina :) men ta den första? (a)

#31 - - Josse:

okej :D

#32 - - R e b e c c a:

sv: okej ;)



haha ja :D

#33 - - R e b e c c a:

Header nummer 2! :)

#34 - - ines ' h [inesh.blogg.se]:

okej jodå!:)



2, den var sm mer sommrig :D!

#35 - - Jaqueline:

Tvåan helt klart ;)

#36 - - D A N I E L A ♥:

- den du har nu :)

#37 - - ANGELICA:

sv okej ;)

ettan!

Upp