PASSA PÅ NU!

frågor. | |
#1 - - emma:

är blond din naturliga hårfärg ? :)

#2 - - Leia ♥:

Kul med frågestund! :D

#3 - - josefine:

Favoritaffär?

Vart köper du flest kläder?

Vad är stil för dig?

Hund eller Katt?

#4 - - Alexandresen:

sv: om du vill såklart =) roligare att gå med någon än att gå själv :) Hur går det med kärleken? Vad är det bästa du vet? Hur tycker du att vänner ska vara? Spelar du något/ra speloch då isåfall vilket/a? =) här har du då några frågor :)

#5 - - aww:

vilken klass börjar du?:)

#6 - - linn andersson:

heej jättefin blogg! hur är det med dig?:)

kram!

#7 - - Jackaan!<3:

1: Till vilket land går din dröm semester?

2: Vad heter din närmaste barndoms vän?

3:Tror du på kärlek vid första ögonkastet?



Hoppas du får en bra kväll:)

#8 - - aww:

okej:D

#9 - - Alexandresen:

sv: vsg =)

#10 - - Felicia:

okej, jo bra :)

är du en fikaperson eller föredrar du riktig mat?:)

#11 - - aww:

sov gott :D

#12 - - Alexandresen:

sv: jag är 23år =)

#13 - - Jackaan!<3:

svar; jappjapp:)

#14 - - linn andersson:

varse!:)

Härligt! Jo det är bra, upptäckte precis en finne i örat :S aj! (jag vet , viktig information xD)

#15 - - ♥Claaaudia ♥:

har du färgfat håret :)?

#16 - - Alexandresen:

sv: mm =) men snart är jag 24 :P Jag hoppas att jag inte är för gammal xD

#17 - - linn andersson:

jag veet! haha, ett riktigt i-landsproblem asså! ;)

#18 - - Alexandresen:

sv: för att skriva med dig xD

#19 - - Jackaan!<3:

då tittar jag efter på din blogg imorgon:)

Kram!

#20 - - linn andersson:

haha nehe? ;)

Najs du! eller inte x) Stört att de sätter sig där:S

#21 - - Jackaan!<3:

hihi:]<3

#22 - - mk:

avisst :)

vrf börja du blogga?

hur gammal äru?

favoritfärg?

skostorlek haha? :D

frågar mer om ja kmr på,

dröm resemål?

#23 - - Alexandresen:

sv: hehe :P ne de va inte så jag menade :P men roligt att skriva xD

#24 - - ♥Claaaudia ♥:

Good tell me then;9

#25 - - Jackaan!<3:

Sv; Jappjapp

Kram!

#26 - - linn andersson:

jag veet det gör verkligen det haha! hoppas på att dom försvinner så snabbt som möjligt nu då;)

#27 - - Alexandresen:

sv: det gäller ju att ha humor:P :P

#28 - - ♥Claaaudia ♥:

Good.:D

#29 - - mk:

varse,ahokej :)

#30 - - ronja:

najs header!

#31 - - Hanan:

Toppen!

Har precis kommit hem :)

Kram

#32 - - josefine:

okej, då vet jag ;D

#33 - - Felicia:

lugnt, okej awesome :)

#34 - - Linda - ndaiL:

aha okej!

#35 - - michaela ♥:

Hur är det annars? <3

#36 - - Melina:

favortitblogg?

#37 - - Sanna :3:

vad tycker du är det finaste på jorden? :)

#38 - - jag ofc!!:

ja vaknade nyss;D

#39 - - ' OLIIIVEEN:

vad för 3 saker skulle du ta med till en öde ö ? :D

Upp