ännu en operation

fan, var på sjukhuset innan eftersom skiten i min läpp har kommit tillbaka en tredje gång. Ledde till att nu blir det ännu en operation. Hoppas på att det är tredje gången gillt nu då. Jag orkar inte mer med den!!

my life. | |
#1 - - Vonna ♥:

Sv: Ska hem till mina föräldrar och grilla, annars inge spec.

KRAM

#2 - - Fanny:

Svar: Tack! :) Vad bra!

#3 - - mimmi:

hej goding :) Ikväll firar vi Valborg hos en nära vän med grillning och mys i trädgården med pojkvän och vänner. Hur firar du ditt valborg?



Uch då, inget allvarligt va?

#4 - - dlc:

oj va jobbigt :/ vad är det du har för ngt ?

#5 - - michaela:

så lite :D

#6 - - jessica:

vad händer ikväll?

#7 - - Fanny:

Det är inget allvarligt va?



Svar: jadu, det blir nog att ligga i sängen mest :P själv?

#8 - - A.C:

Hej:)



Det är redan fredag idag..tiden går fort. vad händer då?:)



Sj håller på storstädar här hemma faktiskt.. hehe..riktigt jobbigt men ibland e dt ett måste:( asch~~



trevlig helg på dig^^

#9 - - bella:

sv: :)

allt bra?

#10 - - Jeanette:

Sv. Det var så lite så :)

Hur är det med dig idag? :)

#11 - - lovisa:

sv: härligt:) jo de funkar! Händer ikväll?:)

#12 - - TUVASNUVA - EN GRÄSTUVAS VARDAG :D:

ånej men gud vad jobbigt! D: Vi får hålla tummarna att det ger sig sen då!

#13 - - milia:

tack :D

min mamma som faktist valde ut den, fatttar ej hur hon kunde hitta just rätt ;D

#14 - - hanna:

ska vara med vänner, och sen ska vi sticka till en majbrasa här i närheten för att möta upp fler vänner, för att sen bege oss nånstans, vet inte var. :P :D

#15 - - ' oliviaalm:

okej nice :D jag är med en kompis :)



vad ska du operera i din läpp?!:O

#16 - - liilarsson:

okejokej!:)

bara undrar jag gillar att varegera!:)

Upp