VECKANS BLOGG



Nu fick jag för mig att göra min första "Veckans Blogg", så nu gör jag det.
Jag hoppas det är många som ställer upp. Hihi.

Det enda ni ska göra för att vara med, det är;

Kommentera detta inlägget och skriva att ni vill vara med.

Antingen ikväll eller imorgon kommer jag att välja ut vilka 5 bloggar som går vidare.
Och det är då ni ska samla på er så många röster som möjligt.
På söndag presenterar jag vinnaren av denna veckans blogg.

Lycka till!
IISABEL.♥
| |
#1 - - Leonard:

OK :) Hur länge spelade du? Jag vill vara med, länkar din blogg i mitt nästa inlägg ikväll!

#2 - - Anonym:

Jag kan väl försöka vara med :D

#3 - - Anonym:

Sv: japp ^^

gör du annars?

#4 - - therese:

ja vill vara med :):):)

#5 - - Anonym:

Den är sjukt fin ju :D

#6 - - Sofy & Pao♥:

Vi vill vara med :-)<3

#7 - - Sofia:

:)

#8 - - Alexandresen:

SV: Nice det låter spänande =)

#9 - - Ness:

jag orkar inte :(

#10 - - Anonym:

fuderar på att köpa den :)

köpte du den i rosa ?

#11 - - Inez:

sv: Visst :)



Skulle gärna vara med, men jag håller på med en ny design, och det kan hända att bloggen ser lite halvfärdig ut :S

Säg till nästa gång du har en Veckans blogg! :)

#12 - - Leonard:

OK :) Jag har med spelat i 1 år nu, det är riktigt kul :)

#13 - - my:

sv: händer till helgen då ? =)

#14 - - jannike:

vad söt du var!

#15 - - Anonym:

Fin blogg :)

#16 - - Anonym:

Älskar din header!

#17 - - Anonym:

SV: itne så mycket :D

#18 - - my:

sv: okej härligt=P

ska se idol :D

#19 - - Ness:

nästa gång! :D

#20 - - my:

sv: hahah det är så bra :D

#21 - - Anonym:

vad gör dudå? =)

#22 - - F A N C Y:

Jag vill vara med :D

#23 - - simone:

SV: Haha du är för go :D

#24 - - Anonym:

Haha okej :D den är sjukt fin fortfarande

#25 - - Anonym:

sv: jag vet inte riktigt :P

ska göra massor i helgen!

#26 - - Life of Jenna Cecilia:

Jag vill vara med :)

#27 - - eeemelie:

fin blogg :)

#28 - - malinhe - fotobloggen.:

jag vill vara med! :)

#29 - - ewezi:

Vilken fin blogg du har :)

#30 - - Mli:

Sv; jag vill gärna försöka vara med :)

#31 - - Anonym:

aa tyvärr

#32 - - Anonym:

Härligt :D

#33 - - Sofy♥:

jaja ;) men länken sitter där den sitter, har inte tid och ta bort, o skadar ju inte av att vara där :)

#34 - - Sessan ♥ (Jenna):

nästa gång kanske :) fin blogg btw!

#35 - - my:

Sv: de är klart, NORRLAND ÄR BÄST JU :}

#36 - - Anonym:

inte så mycket= )

#37 - - Anonym:

jadå ;)

#38 - - Anonym:

Tycker du man ska köpa en sån tröja förresten ?

#39 - - Anonym:

göru då? =)

#40 - - A2K:

Lycka till allihopa som ställt upp. Vad händer där omkring annars?

#41 - - Sessan ♥ (Jenna):

:) hur mår du annars då?

#42 - - my:

Sv: haha, varför ? =)

#43 - - Ewezi:

Sv: tack så mycket :)

#44 - - Anonym:

Hahah :)

#45 - - malinhe - fotobloggen.:

ja, hoppas jag kmr vidare :D

#46 - - M [Foto&Vardag]:

Gud va kul! Jag är med =)

#47 - - Mika:

jag vill gärna var med!

#48 - - Petra:

jag anämler mig :)

#49 - - Inez:

sv: Good! Då är jag nog klar med designen ^.^

#50 - - NATTAH:

Jag är med:)

#51 - - Hanniz:

Snygg header, väldigt enkel men grym e den!

Ha d fint!

#52 - - Erika:

sv: haha åh, den låten är riktigt bra :D

#53 - - linda:

jag vill vara med :)

#54 - - Evelina Didriksson:

Jag skulle vilja vara med! :)

#55 - - Blondinenfrida:

Jag är mer än gärna med!



Kram // Blondinenfrida

#56 - - DialaAmeliaSaleh:

haha lycka till med veckans blogg:D:D

#57 - - FRIDA - It´s all about me:

Sv; Tack desamma! (A) :D

#58 - - therese:

haha okej:D:D så roligt

#59 - - Anonym:

haha okej:D:D så roligt

#60 - - Sabi - Hoppet om att bli skådespelare:

Allt fint med dig idag?

#61 - - Mika:

tack tack :)

#62 - - linda:

javisst ! okej de låter bra de!

får hoppas på lite tur då :D

#63 - - Anonym:

jag är me! :)

#64 - - Sofia:

Jag vill vara med! :D

#65 - - carro:

Kul, jag vill vara med ;)

Har aldrig varit med i sånt innan, hihi.

#66 - - martina:

höhö, jag vill vara med (A)

#67 - - ella:

jag är helt klart med!

:D

#68 - - FRIDA:

JAG VILL VARA MEEEE! :D

#69 - - ah:

Jag ska lätt vara med (a)

PUSS HIHI

#70 - - Linn F:

Hejsan, jag skulle jätte gärna vara med! hoppas att det går mer efter hur bloggen är designad eftersom jag har varit med i flera andra där den som flest vänner och besökare vinner. Tack! Kram L

#71 - - Anonym:

sv: haha, jag vill vara med då:)

#72 - - price of fame:

skvaller blogg om alla blogg kändisar , !!!

läs om krilleboois näsoperation



http://priceoffame.blogg.se

http://priceoffame.blogg.se

http://priceoffame.blogg.se

http://priceoffame.blogg.se

#73 - - SmultronMamman:

Klart jag vill vara med :) Kul ju ...

#74 - - Lovisa:

Svar: Jag vill vara med :)

#75 - - Janet:

Åååh jag vill va med :D

Upp