längtan efter dig är som en blå sten på havets botten

Kollar för fullt på Grey's Anatomy nu, och min hals bara värker!
George är död, det kan man verkligen inte tänka sig.
Kommer inte bli samma sak, men jag hoppas att det fortsätter i samma anda ändå.

Imorgon är det en hyfsat kort dag i skolan, eller den kortaste faktiskt, från klockan 8 - 11. Efter skolan ska jag gå och fika på espresso house med mina kära vänner Elin, Moa, Mariann & Todan! Sen blir det nog även att gå på stan ett tag, värsta mys! Kanske sklle jag träffa Alex senare också, men jag har ingen aning om det blir av. Känns som att det inte kommer bli av. Men ja, det får vi väl se!

Nu när det är reklam i grey's hade jag tänkt gå in och läsa lite i era bloggar, trevlig! hihi.

bjuder på en bild på mig, från fuerteventura, nog nära två år sen.


IISABEL.♥
my life. | |
#1 - - karolinajonsson:

ja det står det iallafall, sen vet jag inte om det är sant eller inte :( hoppas försjuttsingen inte det!

#2 - - Anonym:

aaa hihihi :$ <3

#3 - - My:

Sv: jaha okej de var inge bra..

joo bara bra:D

#4 - - Sebbe:

Kul, nej vet inte typ mkt plugg å träna å så!

#5 - - Anonym:

vackrast <3

#6 - - Alexandresen:

de låter trevligt. =) Hur har din dag varit idag? =)

#7 - - Veronika:

Den sista var sötast :)

Upp