Just smile and pretend that you're happy

Jag vet att jag är urusel på att uppdatera, men idag har jag vatt upptagen hela dagen. Även igår kväll.
Igår hade vi gäster hela dagen, och jag klippte Andreas hår då. Sen kom Nicolina och jag färgade hennes hår då. Sen på kvällen var jag med mina saknade sötnosar Madeleine och Nicolina. Vi flummade som vanligt. Superroligt! :D

Idag stack jag och Madeleine och kollade på bandymatch på tångvalla, j18 som lirade. En viss Jesper också :)
Sen efter det stack jag hem och gjorde mig klar inför min match, som slutade 7-2 till oss. Alltså blev det en härlig vinst. Nu tar jag det lugnt bara, och jag kan säga det redan nu att jag kommer ha dålig uppdatering i några dagar till eftersom att jag har två prov denna veckan.
Men ett inlägg om dagen blir det hoppas jag!

så mysigt hade vi det igår ;) haha. Jag bjuder på denna som fan!




my life. | |
#1 - - Melina:

söt bild

#2 - - matilda:

Något kul som händer denna vecka? :)

Upp