utan lycka, ingen smärta

pictures. | |
#1 - - A.C:

ha en njas kväll:D

#2 - - Far:

Liila hår....

#3 - - SAGA - man lever bara en gång:

Sv; Söt

#4 - - M E R E I:

- fin bild!

#5 - - SelenaGomezSwe:

sv: härligt, jadå ;)

#6 - - MADDES:

Jag ska snart laga lite mat. Hur har din helg varit?

#7 - - toves träningsblogg:

ja.. hur mår du då?

#8 - - EmiliaÄngeln:

Hej! Du minns väl mig? EmiliaÄngeln? Äsch, klart du minns! Du har ju sätt mina kommentarer fler gånger på andras bloggar, eller hur? :)

Skulle sprida en sak Gud berättade till mig i Himmeln när jag var där och hälsade på...: Djävulen håller på igen!

Du måste komma till Himmelen, men hur? Har du en trampolin, vet jag lösningen!



Guds bästa Tips:



Du måste sätta högts 5 bollar på trampolinen, (men inte så dom faller ut såklart), och sedan börja hoppa.

När du rör vid en boll med foten, kommer du känna att det tar jätteont i din fot.

Efter att den rört vid din vänstra hand, vänstra fot, högra hand, högra fot, kommer du att dö och komma till Himlen!



Och hej: Skicka detta till 10 personer, (om du inte orkar skriva allt så kan du kopiera härifrån), och sen är vi 10 Änglar mera med Gud och Gudinna, (Gudinna har förresten just fått ett barn, Judas), som strider mot Djävulen!!!:):):)



H.EmiliaÄngeln!

Upp