RESAA

Senaste timmen har varit riktigt händelserik här hemma. Eftersom det är så mycket pågång nere i Egypten just nu, så har resebolagen ställt in ALLA resor dit fram till den 24e februari, och den 17e skulle jag och min familj ha åkt dit, alltså blev vår resa inställd. Det märktes på alla vid middagbordet, lite deppiga och skum stämning.

Men vi alla sa att vi skulle sätta oss vid vars en dator och leta efter ny resa, och efter en stund hittade jag en perfekt resa till Fuerteventura. 10 minuter efter det var den resan bokad!

Vill även skriva till min bästa vän att jag tänker på henne, hela tiden. Hon är nämligen nere i Egypten just nu. De får inte lämna hotellområdet, militär står precis utanför så att ingen kommer in där. Blir antagligen även att resa hem tidigare än planerat.

M&I

my life. | |
#1 - - anna:

tråkigt med plugg! :O

#2 - - PAUSE:

vad tråkigt :/ älskar Egypten -resmål

#3 - - andrea:

fuerteventura verkar mycket mer spännande än egypten :)

#4 - - andrea:

fuerteventura verkar mycket mer spännande än egypten :)

#5 - - Hanna:

Ja :) Hur ser veckan ut då ? :)

#6 - - t h a i p i n n e n ♥:

söt bild :)

Upp