pretty in purple

Tänkte att ni kanske ville se mitt lila hår lite bättre.
Så här kommer någon bild. :)

my life. | |
#1 - - matilda:

fint !

okej, jag har varit på 50 års kalas (Y)

#2 - - matilda:

va så lite ! ska du hitta på imorgon då ?:)

#3 - - madde:

Kika in på min blogg och upptäck det nya bandet Estrapade. Du kan ladda ner deras EP helt GRATIS. vad har du att förlora? Du kommer inte att bli besviken :)



Ha en bra dag!

#4 - - ÅSA:





vad fint det var :)

#5 - - Josse:

häftigt! :)

#6 - - Julia:

Sv; Haha ja, de va ser najs ut men itne in stil :)

#7 - - ines:

hehe det vart fräänt :)

#8 - - Karro Bieber :):

Hey, jag har just precis startat en frågestund på min blogg.

Har inte särskilt många besökare, så skulle vara jätte roligt om du ville fråga någon/några fråga/frågor i min frågestund :)



Ursäktar om du inte gillar detta!

#9 - - Netty♥:

sv' svarar på kommentarer:)

#10 - - Netty♥:

sv' svarar på kommentarer:)

#11 - - N:

veckans blogg hos nudjjas!anmäl dej och få chansen att vinna en länkning.ha det bäst! :D

#12 - - ♥Claaaudia ♥:

Hey :) Har du något favorit märke på jeans :)? Isf vilket :) Tipsa gärna ;)!

#13 - - t h a i p i n n e n ♥:

najs :D

#14 - - christin MODE inredning personligt:

Härligt!

#15 - - Anonym:

aa.. :)<3

#16 - - angelica:

grymt söt!

#17 - - Melanie:

jag gillar din hårfärg :)

Upp