29 - lila hår ?

Sitter hemma hos min bästa vän just nu, och jag stannar här till söndag. Blir därför ganska kass uppdatering, men ni får stå ut. Svarar på era kommentarer på söndag tror jag.

Idag i skolan slingade jag en del av mitt hår lila. JA, ni läste rätt, lila. Har inte vant mig och vet inte riktigt vad jag tycker, men det blev nog bra.

Ikväll ska jag och Madde bara kolla lite film och ta det lugnt. Imorgon kväll blir det lite fest här hemma med massa fina vänner, ser jag fram emot! :D - BILDER KOMMER SEN!

HA EN TREVLIG HELG SWEEETIES.
riktigt dålig bild på håret, men den får ni nöja er med nu :)

my life. | |
#1 - - ines:

tack för rösten, den e nu räknad :)

#2 - - Rebecca:

TACK FÖR ATT NI RÖSTADE!! `DET BETYDDE MYCKET!! :D ♥

#3 - - Pappa:

Tufft, inspirerad av Dilana.....,

#4 - - Felicia:

aa då, det vart as snyggt tycker jag :)

Upp