what's left of me

Jag typ dööööör, hata förkylning. Ska i alla fall försöka tvinga mig till skolan imorgon eftersom det är öppet hus på skolan på kvällen och jag ska färga Maddes hår.. så blir inte mycket uppdaterning imorgon. just so you know.
my life. | |
#1 - - andrea:

förkylning suuuuger!



sv: hehehe tack :D

#2 - - hermy sötnos:

sv; krya på dig gumman. jo det bara bra med mig. e skit glad ju

#3 - - S A G A ♥:

krya på dej :O

#4 - - Netty♥:

sv' nja jag har nog hjärnskakning för jag ramlade och dunkade i huvudet när jag gick hem från bussen :/

#5 - - Netty♥:

sv' ja det får vi hoppas på :)

#6 - - Artan:

vad gör du idag då ? :)

#7 - - nadjamelzen:

stackarn kryya!<3

#8 - - andrea:

(gick inte att kommentera inlägget över, så jag skriver här)

jävlar i min låda va sent du slutar?!

#9 - - PAUSE:

inte kul :( förresten ser inte din design...

#10 - - Lindberg - KILLBLOGG:

Varsegod (a)

#11 - - Adara Magazine - din bloggtidning på nätet!:

Varsågod gumman! :D

#12 - - MADDES:

Tråkigt att vara förkyld :(

#13 - - S A G A ♥:

varse :D

Upp