sex and the city!

Idag kommer det bli dålig uppdatering, eftersom när jag slutar skolan ska jag och bästa vän gå i stan. Och sen blir det bio, Sex and the city 2! Har höga förväntningar så hoppas den är bra nu! I skolan hade vi egen hårvård idag, så jag fick i en asktoning i en del av håret. Så nu är det inte lika gult/guldigt längre! Jämnare färg, men vet inte om det blev bättre? måste nog vänja mig bara :) Uppdaterar mer senare :)

ps. jag saknar min felix.

my life. | |
#1 - - A.C:

hej:D



nu är det måndag igen.. drygt ah?:p hehe~~ har aldrig gillat söndagar o måndagar:p

men hoppas du får en bra start i veckan^^



Ha dt bra:)

#2 - - Malin:

Åh var den bra? Vill jätte gjärna se den! :D

#3 - - Madde:

åh hoppas filmen är bra :)

#4 - - Fanny:

Svar: aw, varsågod :)

#5 - - jessica:

Tro att jag ska ut och sola ..sj?

#6 - - R e b e c c a:

sv: Tack så mycket! :D



Anmäl dig gärna till min outfit tävling :D <3

#7 - - Emma-FOTOBLOGG:

Okej!:)

#8 - - Jessica:

Japp :)

haft en bra dag?

#9 - - Natalita:

- okei nice! :D

#10 - - sandra:

åh underbart med SATC 2 :D

#11 - - OLIVIA:

jag vill se sex &´the city2 :D du får säga om den är bra :D

#12 - - andrea:

satc2 är GRYM SOM FAN! såg den i lördags. skrattade så att jag pissade ner mig ibland :D



sv: haha jo dom säger det.. går inte en dag utan att jag får höra att jag är störd, konstig eller dum i huvudet minst 5 gånger, hahaha! ;)

#13 - - Anonym:

sv: det är bara bra:)

KRAM

#14 - - milia ♥:

inga problems :D

#15 - - Lisa:

hur har starten på veckan varit? kram

#16 - - Madde:

Hej!



Hur mår du idag?



kramar

Upp