sometimes my mind plays tricks on me

dålig uppdatering, jag vet.
har ingen ork alls till att blogga.
därför skriver jag inget mer nu.
kanske senare, eller imorgon.

en grymt härlig cover jag blev tipsad om.

my life. | |
#1 - - Casandra:

haha jag vet, dom sa att du gick i deras bandylag :P. Jag var hos Emma kirkwood som går i samma klass som dom på borgaskolan :) hhehe världen är liten..

#2 - - j med ett j - [pjohanna.blogg.se]:

hejsan! allt bra?

#3 - - sandra:

härlig!

#4 - - Casandra:

Dom frågade vilken skola som jag gick på och linje och så, så sa dom att en i deras bandylag som hette Isabel gick samma, så sa jag att vi gick i samma klass :P hehe.



Rösta på mig i veckans blog

http://innocentandchris.blogg.se/2010/january/vackans-blogg-finalister.html :)

#5 - - hejannw:

haha ja ;)

Upp