Svaren från frågestunden!

Vad för 3 saker skulle du ta med till en öde ö?
Fantastiskt svår fråga, men mobil, bikini & kamera. Haha.

Vad tycker du är det finaste på jorden?
Besvarad kärlek.

Favortitblogg?
Mina fina vän Linas blogg.

Hur kan man börja sälja jordgubbar? vilka ska man kontakta?
Jag vet faktiskt inte helt. Min mormor kände någon som jobbade med sånt, så hon hjälpte mig att fixa jobbet. Men om man ser någon som sitter och säljer kan man alltid gå och prata med henne/honom och fråga efter nummer till den som den personen jobbar för.

Varför börja du blogga?
Jag började blogga för ett år sedan eftersom jag älskar att skriva och behövde ett sätt då jag kunde skriva ut mina känslor och tankar. Så jag testade att starta en blogg, och fastnade för det.

Hur gammal är du?
Jag är 17 somrar.

Favoritfärg?
Svart faktiskt.

Skostorlek?
39

Har du färgat håret?
Ja, alldeles för många gånger.

Är du en fikaperson eller föredrar du riktig mat?

Fika lätt.

Till vilket land går din dröm semester?
När jag var liten var jag i Malaysia, och jag har alltid velat åka tillbaka dit igen. Även Mexico vill jag till.

Vad heter din närmaste barndoms vän?
Hmm, jag umgås inte direkt med någon av de jag umgicks med när jag var liten. Men Alice heter tjejen jag känt i hela mitt liv och varit otroligt nära henne förut.

Tror du på kärlek vid första ögonkastet?
Ja det gör jag faktiskt. Man kan lätt få upp intresse för någon bara genom en blick.

Vilken klass börjar du?
Jag börjar andra året på gymnasiet om två veckor, och jag läser till frisör.

Hur går det med kärleken?
Just nu, sämst. Tog slut med min kille för snart två veckor sen.

Vad är det bästa du vet?
Att vara glad och lycklig, att trivas med sig själv liksom.

Hur tycker du att vänner ska vara?

Omtänksamma, roliga, och ärliga.

Spelar du något spel och då isåfall vilket?
Nej, jag spelar ingenting.

Favoritaffär?
Alltid älskat gina tricot.

Vart köper du flest kläder?
Gina tricot.

Vad är stil för dig?
Att stå ut från mängden genom att vara sig själv.

Hund eller Katt?
Katt lätt.

Är blond din naturliga hårfärg?

Min naturliga hårfärg är lite mellanblond åt de guldiga hållet.

Hur länge har du bloggat då?
Det blir ett år nästa vecka!

TACK FÖR MÅNGA BRA FRÅGOR & JAG HOPPAS NI BLIR NÖJDA MED ERA SVAR! PUSS

frågor. | |
#1 - - elin & malin ★:

inga problem :)

#2 - - daaniela:

- vad hittar du på då?:)

#3 - - mk:

a vrsg, jätte bra svar ju :)



jo allt e bra. hur är det själv? <3

#4 - - Sanna :3:

Ohh va trevligt ^-^ har du fått nån besvarad kärlek? (:

#5 - - Nicole Sanzetth:

Jag hade nog med tagit med mig mobilen till en öde ö, faktiskt ;P

#6 - - FINALINAFINA - nattstad.se/Finalinafina:

du anar inte hur glad jag blev när jag såg detta :-) <3

#7 - - JESSICA JÖNSSON':

JA MEN KUL ATT DU ÄR KLAR NU NÄR JAG SKA STÄLLA DEN VIKTIGASTE FRÅGAN I HELA DITT LIV :(<33333333333

Upp