one tree hill

Världens underbaraste program!
Jag har lyckats bli beroende av detta, och sen i julas har jag sett klart alla sju säsonger. Om ni inte har sett det, så måste ni bara göra det. Finns inget bättre, trust me!

| |
#1 - - emelie:

svar: haha okej, jag ska bara ta det lugnt ;D

#2 - - Lovisa - En av Göteborgs bloggar:

Ja, hon är riktigt grymm! Skall lägga in ett mästerverk av henne på bloggen en dag:) Vad kul, det kommer du nog trivas med. Kul att få göra något med händerna på sitt jobb:)

#3 - - Lina:

Oh One tree hill är jue så jävla bra!



Sv:

Mitt liv är helt jävla förstört, massa skit ifrån mitt förflutna och massa i skolan och så har jag höga krav på mig själv som jag inte kommer upp nå..

#4 - - milia:

varsegod :)

#5 - - * Em:

Sv; Okej! Nice. Hittat på något kul idag då? :)



Missa inte tävlingen föresten. Sjukt snygga smycken är vinsten! http://emelojs.blogg.se/2010/april/tavling-2.html

#6 - - Josefine Ekberg:

Älska OTH! :)

#7 - - Fanny:

Svar: är super förskyld, själv? :P

#8 - - hanna:

Vad ska du göra på valborg då? :D

#9 - - sofia:

fin blogg!

#10 - - Vonna ♥:

Sv: Ja absolut =)

HÄnder ikväll då ?

KRAAM

#11 - - mona:

SISTA CHANSEN: http://monsans.blogg.se/2010/april/massor-saljes-och-bortskankes-ed-hardy-laco.html



40-70:- + gratis plagg!!! (INKLUSIVE FRAKT!!!)

#12 - - MyzaaN - Princess Pink:

oh låter super härligt :D kram

#13 - - isabellealexandra ღ:

sv: härligt att höra :)

#14 - - ECVADOR:

älskaaar o.t.h :D one thre hill

#15 - - Lina:

Sv:

Jo det ska bli jävligt najs!!

Det är jävligt jobbigt, men får nog sänka mina krav lite så kanske det går...

Upp