VILKEN HEADER ÄR SNYGGAST? - vill höra din åsikt!

Jag är vill ändra min header eller design, för jag har aldrig riktigt gillat den jag har. Men iaf, nu vill jag höra din åsikt! :)


VILKEN HEADER ÄR SNYGGAST?! :O

HEADER 1 - den jag har nu!



HEADER 2


HEADER 3


HEADER 4


IISABEL.♥
| |
#1 - - Sebbe:

1 eller 3:D

#2 - - Anonym:

säkert ?:$



2 hihihi :$ <3

#3 - - Alexandresen:

SV: Gött, jo min dag har varit helt okej, slutade på jobbet idag.

#4 - - Alexandresen:

nr 2 eller 3 skulle vara riktig snygga till din blogg ;)

#5 - - Alexandresen:

SV: Vsg. för att jag va uppsagd. så nu har jag inget jobb. Var har/är alla läsare blivit av egentligen? :S

#6 - - Alexandresen:

SV: Ok

#7 - - karolinajonsson:

fjärde! :)

#8 - - Anonym:

sv' ja absolut (: händer imorgon?

#9 - - Ness:

header 2 eller header 3.



okej fast videon är as lång men man lär sig jätte mkt :D

#10 - - Leone:

hej, och tack. jag tycker om den sista bilden som header. den var varken för mycket eller för lite utan helt lagom samtidigt som det var ganska härliga färger. jag hatar att komma in på en mörk blogg speciellt nu när det snart är vinter, då blir jag hur deperimerad som helst (a)



ps. tipsa gärna om en bra present till en kille som fyller 17? tack på förhand. ds :)

#11 - - SmultronMamman:

SV: Ok ... samma här. Jag tycker föresten header nr 2. Den är fin. Alla är fina , men den finast =)

KRAM

#12 - - Linda - Livet är rosa!:

sv; Tack så mycket!



Jag tycker den sista är finast =).

#13 - - Anonym:

hihihi :$

varse :) <3

#14 - - Melina:

den sista tycker jag :)

#15 - - Sara:

Nummer 2 va snygg :)

#16 - - Malin - Hockeyfruga:

ja gilla nog 1 o 2 mest :)

#17 - - Miiah:

Sv: Hej! Åh tack så himla mkt, du anar inte hur glad jag blir :)



Självklart kan jag hjälpa dig ;) Jag tycker om den headern du har nu! Himla söt och fin.

Tack detsamma



Kramr :)

#18 - - Petra:

JAg tycker den första!

#19 - - EEMELIE:

den du har nu. easy! :D

#20 - - Martina:

Gillar 3:an rätt mkt:)



ha en härlig dag!

#21 - - Sandra:

fiiiina!

#22 - - Takai:

svar;

fniss på dig <3

jag tycker nog att den andra var snyggast, hihi

#23 - - Nina :)):

1 eller 4 tycker jag :D ha en bra dag:) hih

#24 - - ah:

sv: tack <3

#25 - - Erika:

Nummer 4, superfin :)

#26 - - carroo:

okej :)! har du gjort i dag då?

#27 - - Casandra:

har du? den är supermysig:D

#28 - - Janet:

nr 2 ^^

#29 - - Martina:

Ja tycker faktiskt den du har nu :) Tack tack. Allt bra?

#30 - - Anonym:

härlig blogg (:

#31 - - petra<3:

vart i skolan och sen pluggat som en plugghäst hahah:P

jag tkr header 3 va finast:)

#32 - - Annsofie:

nr 2 :)

#33 - - saga:

jag tycker, 1, 2 , 4 :P

jo, jag sitter här och nyser, sj? :D

#34 - - Petra:

header 2 eller 4 :)

#35 - - It's a secret ;):

Tvåan eller trean ;)

Gillar mönstret på trean men gemet på tvåan, något mellanting kanske?

Tänkte passa på att ge dig om råd samtidigt, på vilken hemsida gör du dina headers eller använder du ett speciellt program. De är jättefina nämligen :D

#36 - - Leonard:

Tack, mår faktiskt redan bättre =) Tycker nr. 1 och nr 4!

#37 - - Anonym:

kmr dirr <3

#38 - - Pappa:

NR 2 såklart, tralala...

#39 - - Onthegreen:

3an eller fyran :D

Du får gärna göra fler till mig om du orkar ? :D <3

#40 - - VVENDELA :D:

3 elr 4 .

#41 - - Maja:

1 el 2

inte för att du bryr dig nu haha men jag gillar att säga min åsikt;)

#42 - - Inez:

2 eller 4 :)

#43 - - A.F:

aaw :$



asså det är hon som är min väckarklocka för hon väcker typ alti mej :O ja bara driver me henne nu för d e roligt (A) :D

#44 - - Sarah:

Får man fråga hur du gör dessa ? :) Hade velat kunna göra mig blogg lite mer personlig, men jag förstår inte tyvärr.

Hade varit roligt med lite hjälp! Jättefin blogg du har förresten :D

#45 - - Sarah:

Kanske känns dumt, men skulle ja kunna få din msn om du skulle vilja ha lust att hjälpa mig däröver? Hade varit supersnällt!

Upp