tjuvkika på de första minuterna av den nya säsongen av Grey's Anatomy här!

Äntligen hemma nu, spanskan gick lätt och snabbt idag- vilket var otroligt tur. Under dagen har jag fått ont i halsen, och det bli bara värre och värre. Hoppas på att hålla mig frisk, jag orkar inte med att vara sjuk nu.. Men annars händer verkligen ingenting idag. Dock är det premiär för den sjätte säsongen av Grey's Anatomy ikväll klockan 21.00 på kanal 5. Det ska man verkligen se! - Kommer George överleva de skador han ådragit sig? Överlever Izzie eller lämnar hon serien för gott? I kväll får vi svaren! -
Men om ni är precis som jag, att ni inte kan vänta så länge, så kan ni se de första 5 minuterna på länken här;   http://abc.go.com/shows/greys-anatomy  



IISABEL.♥
my life. | |
#1 - - carroo:

okej vad skoj jag ska träna innebandy om typ en timme :)

#2 - - carroo:

aa jag spelar innebandy i sandåkern vilket lag spelar du i?

#3 - - carroo:

okej :) det ligger vid grubbe lite svårt att förklara xD

#4 - - carroo:

okej hihi :P XD

#5 - - Anonym:

jora :) sj då Bby? :)



ooh, där e ju du o jag :$

#6 - - Anonym:

:): aaw krya! :( <3



ihhihi aaa :$:$

#7 - - carroo:

ganska sj då?

#8 - - saga:

vad bra :D

vad gör du då? :D

#9 - - Anonym:

han e ensam :( frun då ?:$ <3

#10 - - petra<3:

bara bra här med gjort idag:)?

#11 - - Sebbe:

Nice vad var det för utmaningar där då?:P

#12 - - Petra:

jag vill inte se...

längtar tills i kväll

#13 - - Petra:

jag vill inte se...

längtar tills i kväll

#14 - - Melina:

ååh,längtar ihjäl mig till greys ikväll!

#15 - - Takai:

svar;

haha, det brukar jag aldrig göra :< <3

#16 - - Emmeli:

jotack, jag mår mycket bättre idag:)

#17 - - Sebbe:

Cool, det låter ju skit grymt ju!

#18 - - Sebbe:

:) Allt bra med dej annars idag då?

#19 - - Annsofie ;):

jo de är bara bra :)

#20 - - Anonym:

aaw kmr dirr! :$ <3

#21 - - Anonym:

gört :$

Här är emd kallt :( <3

#22 - - Sebbe:

Segt.. Krya på dig då! Jo de är bara bra med mig. Händer de nå kul i veckan då?

#23 - - Anonym:

aw sööötasT! :$ <3

Upp